preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Erasmus+

Sudjelovali smo na Godišnjoj Erasmus+ radionici u povodu objave Poziva na podnošenje prijedloga za program Erasmus+ za 2017. godinu,

7. prosinca u prostorijama Agencije za mobilnost i EU Programe.


Agencija za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU) javna je ustanova u sustavu Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, koja provodi i promovira programe Europske unije i druge međunarodne programe u području znanosti, obrazovanja, osposobljavanja, i mladih.

Bili smo dio tima za K1 i K2 aktivnost, s obzirom da namjeravamo prijaviti oba projekta.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Alen Horvat   datum: 18. 12. 2016.

 

Tragom književnika Augusta šenoe

                 PROJEKT „Tragom književnika Augusta Šenoe“

                            s polazištem u Hrvatskom jeziku  

             - implementacija Građanskog odgoja i obrazovanja

NOSITELJI PROJEKTA:

Voditelj: Senija Badić, prof. Hrvatskoga jezika, mentor  

Suradnici: Jasna Marendić Bajs, prof. Glazbene kulture, 

Dragana Sanković Matak, prof. Engleskog jezika,

Alan Horvat, prof. Informatike ,

Učenici  i roditelji  6.ab                                                                                                   

VREMENIK  PROJEKTA:  22. prosinca 2015. – 17.veljače 2016.

CILJEVI PROJEKTA :

Šetnja gradom Zagrebom i upoznavanje važnih mjesta (ulice, spomenici) vezanih uz ime i djelo velikog hrvatskoga književnika Augusta Šenoe
Posjet Muzeju grada Zagreba (Šenoinoj sobi)
upoznavanje sa Šenoinim književnim djelima 
AKTUALIZACIJA  - uz 135.godišnjicu smrti Augusta Šenoe

 

NAMJENA PROJEKTA:

namijenjen  je učenicima  6. razreda
što bolje upoznati kulturno-povijesne znamenitosti svoga grada
 iskoristiti zapažanja za učenički ostvaraj u obliku mape /portfolija
istaknuti osobno viđenje pojedinosti
njegovati i razvijati ljubav prema hrvatskoj književnosti i velikanima pisane riječi te hrvatskome jeziku
POTICANJE ČITANJA

 

 NAČIN REALIZACIJE PROJEKTA:

istraživački rad izvan učionice
orijentiranje prema planu grada i zacrtanim punktovima
uočavanje, fotografiranje, bilježenje
služenje leksikonom, internetom i ostalim izvorima znanja
povezivanje s lektirom Povjestice ( Kameni svatovi, Kugina kuća, Postolar i vrag, Propast Venecije, Smrt Petra Svačića)
rad na tekstu Seljačka buna i usporedba sa stripom Željka Lordanića
pisanje radova uradaka na temu Što bih preporučio/preporučila turistima da posjete u našem gradu Zagrebu
čitanje Šenoinih djela (po vlastitom izboru)
 živa riječ, dramatizacija i stvaranje igrokaza Kameni svatovi
u okviru medijske kulture : slušanje radioigre za djecu Kameni svatovi,

gledanje TV adaptacije Kugina kuća i kazališne predstave Postolar i vrag

implementacija Građanskog odgoja i obrazovanja : društvena dimenzija (kulturološko znanje o hrvatskim književnicima), međukulturna dimenzija (očuvanja kulturnih identiteta, izgradnja domovinske kulture, istraživanje hrvatskih velikana pisane riječi)                                                             

 

NAČIN VREDNOVANJA : na nastavi hrvatskoga jezika i roditeljskim sastancima na razrednim priredbama (16.i 17. veljače 2016.)                    

lektirni kvizovi
usporedbe  adaptacija nastalih prema Šenoinim književnim djelima
prosudba krasnoslova pjesme „Zagrebu“ (govorne vrednote);
prezentacija portfolija/mape Tragom književnika Augusta Šenoe,
predstavljanje učeničkih uradaka na temu Što bih preporučio/preporučila turistima da posjete u našem gradu Zagrebu
 igrokaz Kameni svatovi

 

VANJSKA KORELACIJA  :

 Povijest (bitka na Gvozdu i smrt Petra Svačića, 1097.; Seljačka buna, 1573.; propast Mletačke Republike, 1797.)
Glazbena kultura (pjevanje pjesama Ribareva Jana (prema tekstu A. Šenoe) i Tebi, grade moj (P. Gotovac)
 Engleski jezik ( tekstovi o Zagrebu, Augustu Šenoi i kazališnoj predstavi Postolar i vrag )
 Informatika (služenje internetom, izrada portfolija/mape s fotografijama i tekstovima o Augustu Šenoi nakon istraživačkog rada – tematske šetnje Zagrebom, pisanje pozivnica za završnu priredbu)

 

*POGLEDAJTE U FOTOGALERIJI  ZABILJEŽENE TRENUTKE S  RAZREDNIH  PRIREDBI  I OBJAVE USPJEŠNE PROVEDBE PROJEKTA KOJOJ SU NAZOČILI RODITELJI  I DRUGI GOSTI

 

 

Sakupljanje staroga papira i plastičnih boca

Sukladno dogovoru sa sjednice Vijeća roditelja škola je u suradnji s Unija papirom organizirala akciju prikupljanja staroga papira.

Akcija je namijenjena razvijanju svijesti o značaju odvajanja otpada i odvojenog sakupljanja papira kako sirovine čime se doprinosi očuvanju naših šuma.

Ove školske godine 2014./15. akcija sakupljanja staroga papira provodimo na način da tijekom svibnja učenici u svojim domovima sakupljaju stari papir. Odredili smo da akcija traje točno 30 dana, od 8. svibnja do 8. lipnja 2015. 

U utorak 9 lipnja 2015. učenici će u školu donijeti sakupljeni stari papir nakon čega će ga djelatnici Unija papira izvagati i preuzeti. 

Ovu akciju nastavit ćemo i sljedeće školske godine. Zato sakupljajte stari papir. 

Od školske godine 2015./16. sakupljamo plastične boce. Sredstva od prikupljenih boce namjenski se troše za nabavku bubnjeva-đemba. 

.

 

 

Dragi učenici, učitelji, roditelji

 

Školske godine 2008. naša se škola uključila u provođenje UNICEF-ovog programa «Za sigurno i poticajno okruženje u školama», programa koji se  bavi prevencijom vršnjačkog nasilja.

Ciljevi programa jesu;

n      povećati razinu osviještenosti o problemu kod djece, zaposlenika škole, roditelja i lokalne zajednice.

n      povećati razinu znanja o načinima i mehanizmima djelovanja u školi.

n      potaknuti spremnost na akciju i promjene kod svih zaposlenih, djece, roditelja i čimbenika u društvenoj sredini.

n      stvoriti sustav podrške i zaštite djece koja trpe nasilje i djece koja pokazuju nasilno ponašanje.

n      uključiti djecu, zaposlene, roditelje, stručnjake i lokalnu zajednicu u proces promjena ponašanja i stvaranja drugačije klime u školi.

n      osigurati trajnost i održivost projekta.

Više informacija o samom programu pronađite na  http://skolebeznasilja.unicef.hr/







preskoči na navigaciju