preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

FRIŠKOVi ekolozi

Projektu Skupljajmo zajedno stare baterije pridružili su se od drugog polugodišta ove školske godine i učenici OŠ Jabukovac iz Zagreba. Iz tjedna u tjedan pokazuju da su spremni ekološki djelovati i tako očuvati prirodni okoliš. Sudjelujući u skupljanju i zbrinjavanju starih baterija, učenici su potaknuli svoje roditelje, susjede i prijatelje da se uključe u akciju. Prema riječima inicijatora i koordinatora projekta u školi prof. Senije Badić mnogi su učenici bili jako aktivni u skupljanju i redovitom punjenju spremnika.
 

Pročitajte cijeli tekst pod opširnije.


Nakon prve akcije najmarljiviji FRIŠkići iz škole proglašeni su učenici 2.a razreda sa svojim učiteljicama Sonjom Vučić i Krunoslavom Kregar. Nagrađeni su odlaskom u kino gdje su gledali film „Uzbuna na Zelenom Vrhu“. 
Zajednička akcija skupljanja starih baterija ide dalje, na Jabukovcu FRIŠ-ovi spremnici se pune, akumulatori odvoze i sve to uz pjesmu:

Marljivo skupljamo baterije
da oko nas sve bude ljepše,
čišće, blistavije!                

Tu smo svi kao jedan,
maleni razred,
ali vrijedan!

Ništa nam nije teško
za djecu, ljude, zemaljske osmijehe
za projekt "Friško“, "Friško"!;
I nagradu smo osvojili mi,
al' ništa ljepše
od dječje savjesne RADOSTI.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Alen Horvat   datum: 1. 3. 2017.

 

Tragom književnika Augusta šenoe

                 PROJEKT „Tragom književnika Augusta Šenoe“

                            s polazištem u Hrvatskom jeziku  

             - implementacija Građanskog odgoja i obrazovanja

NOSITELJI PROJEKTA:

Voditelj: Senija Badić, prof. Hrvatskoga jezika, mentor  

Suradnici: Jasna Marendić Bajs, prof. Glazbene kulture, 

Dragana Sanković Matak, prof. Engleskog jezika,

Alan Horvat, prof. Informatike ,

Učenici  i roditelji  6.ab                                                                                                   

VREMENIK  PROJEKTA:  22. prosinca 2015. – 17.veljače 2016.

CILJEVI PROJEKTA :

Šetnja gradom Zagrebom i upoznavanje važnih mjesta (ulice, spomenici) vezanih uz ime i djelo velikog hrvatskoga književnika Augusta Šenoe
Posjet Muzeju grada Zagreba (Šenoinoj sobi)
upoznavanje sa Šenoinim književnim djelima 
AKTUALIZACIJA  - uz 135.godišnjicu smrti Augusta Šenoe

 

NAMJENA PROJEKTA:

namijenjen  je učenicima  6. razreda
što bolje upoznati kulturno-povijesne znamenitosti svoga grada
 iskoristiti zapažanja za učenički ostvaraj u obliku mape /portfolija
istaknuti osobno viđenje pojedinosti
njegovati i razvijati ljubav prema hrvatskoj književnosti i velikanima pisane riječi te hrvatskome jeziku
POTICANJE ČITANJA

 

 NAČIN REALIZACIJE PROJEKTA:

istraživački rad izvan učionice
orijentiranje prema planu grada i zacrtanim punktovima
uočavanje, fotografiranje, bilježenje
služenje leksikonom, internetom i ostalim izvorima znanja
povezivanje s lektirom Povjestice ( Kameni svatovi, Kugina kuća, Postolar i vrag, Propast Venecije, Smrt Petra Svačića)
rad na tekstu Seljačka buna i usporedba sa stripom Željka Lordanića
pisanje radova uradaka na temu Što bih preporučio/preporučila turistima da posjete u našem gradu Zagrebu
čitanje Šenoinih djela (po vlastitom izboru)
 živa riječ, dramatizacija i stvaranje igrokaza Kameni svatovi
u okviru medijske kulture : slušanje radioigre za djecu Kameni svatovi,

gledanje TV adaptacije Kugina kuća i kazališne predstave Postolar i vrag

implementacija Građanskog odgoja i obrazovanja : društvena dimenzija (kulturološko znanje o hrvatskim književnicima), međukulturna dimenzija (očuvanja kulturnih identiteta, izgradnja domovinske kulture, istraživanje hrvatskih velikana pisane riječi)                                                             

 

NAČIN VREDNOVANJA : na nastavi hrvatskoga jezika i roditeljskim sastancima na razrednim priredbama (16.i 17. veljače 2016.)                    

lektirni kvizovi
usporedbe  adaptacija nastalih prema Šenoinim književnim djelima
prosudba krasnoslova pjesme „Zagrebu“ (govorne vrednote);
prezentacija portfolija/mape Tragom književnika Augusta Šenoe,
predstavljanje učeničkih uradaka na temu Što bih preporučio/preporučila turistima da posjete u našem gradu Zagrebu
 igrokaz Kameni svatovi

 

VANJSKA KORELACIJA  :

 Povijest (bitka na Gvozdu i smrt Petra Svačića, 1097.; Seljačka buna, 1573.; propast Mletačke Republike, 1797.)
Glazbena kultura (pjevanje pjesama Ribareva Jana (prema tekstu A. Šenoe) i Tebi, grade moj (P. Gotovac)
 Engleski jezik ( tekstovi o Zagrebu, Augustu Šenoi i kazališnoj predstavi Postolar i vrag )
 Informatika (služenje internetom, izrada portfolija/mape s fotografijama i tekstovima o Augustu Šenoi nakon istraživačkog rada – tematske šetnje Zagrebom, pisanje pozivnica za završnu priredbu)

 

*POGLEDAJTE U FOTOGALERIJI  ZABILJEŽENE TRENUTKE S  RAZREDNIH  PRIREDBI  I OBJAVE USPJEŠNE PROVEDBE PROJEKTA KOJOJ SU NAZOČILI RODITELJI  I DRUGI GOSTI

 

 

Sakupljanje staroga papira i plastičnih boca

Sukladno dogovoru sa sjednice Vijeća roditelja škola je u suradnji s Unija papirom organizirala akciju prikupljanja staroga papira.

Akcija je namijenjena razvijanju svijesti o značaju odvajanja otpada i odvojenog sakupljanja papira kako sirovine čime se doprinosi očuvanju naših šuma.

Ove školske godine 2014./15. akcija sakupljanja staroga papira provodimo na način da tijekom svibnja učenici u svojim domovima sakupljaju stari papir. Odredili smo da akcija traje točno 30 dana, od 8. svibnja do 8. lipnja 2015. 

U utorak 9 lipnja 2015. učenici će u školu donijeti sakupljeni stari papir nakon čega će ga djelatnici Unija papira izvagati i preuzeti. 

Ovu akciju nastavit ćemo i sljedeće školske godine. Zato sakupljajte stari papir. 

Od školske godine 2015./16. sakupljamo plastične boce. Sredstva od prikupljenih boce namjenski se troše za nabavku bubnjeva-đemba. 

.

 

 

Dragi učenici, učitelji, roditelji

 

Školske godine 2008. naša se škola uključila u provođenje UNICEF-ovog programa «Za sigurno i poticajno okruženje u školama», programa koji se  bavi prevencijom vršnjačkog nasilja.

Ciljevi programa jesu;

n      povećati razinu osviještenosti o problemu kod djece, zaposlenika škole, roditelja i lokalne zajednice.

n      povećati razinu znanja o načinima i mehanizmima djelovanja u školi.

n      potaknuti spremnost na akciju i promjene kod svih zaposlenih, djece, roditelja i čimbenika u društvenoj sredini.

n      stvoriti sustav podrške i zaštite djece koja trpe nasilje i djece koja pokazuju nasilno ponašanje.

n      uključiti djecu, zaposlene, roditelje, stručnjake i lokalnu zajednicu u proces promjena ponašanja i stvaranja drugačije klime u školi.

n      osigurati trajnost i održivost projekta.

Više informacija o samom programu pronađite na  http://skolebeznasilja.unicef.hr/







preskoči na navigaciju