BEHAVE
( – kroz bolje okružje do boljeg akademskog i životnog obrazovanja – )
Aktivnosti:
Blog BEHAVE
Otvorit će se blog BEHAVE u ime Pakistanske obitelji što će ujedno biti dnevnik projekta.
Logo contest
U natječaju će sudjelovati učenici iz 4 škole. Logo će se koristiti pri diseminaciji projekta na dokumentima, plakatima…
Information leaflet of the project
Letak s infomacijama o projektu potreban je kako bi se učenici, obitelji i zajednica informirali o projektu.
Bit će napisan na engleskom jeziku.
Welcoming activities ‘To know Pakistan’
Aktivnost je namijenjena učiteljima. Podrazumijeva informiranje i kontaktiranje stručnih osoba koje su prihvatile učenike iz te zemlje kako bi se upoznali s njihovom kulturom i obrazovnim sustavom.
I tell you where I come from
Učenici 10 – 13 godina koji su podrijetlom iz neke druge zemlje donose kulturološke predmete te zemlje i pokazuju ih drugim učenicima.
Calendar of Public Holidays and Festivities
Sudjeluju svi učenici. Izradit će se kalendar svih praznika, festivala i drugih dana značajnih u zemljama iz kojih su ti učenici.
Research work about different countries
Učeniici 11 do 13 godina prezentirat će svoje projekte drugima kako bi se proširilo znanje o drugim zemljama i kulturama. Znanje stvara povjerenje i pruža sigurnost.
Debata
Učenici će debatirati u razredu kako bi se uvježbali za debate u kojima će sudjelovati tijekom mobilnosti.
Infographies, presentations and/or multimedia recording
Učenici će ih stvarati tijekom školskih aktivnosti ili za vrijeme mobilnosti. Potrebno je zabilježiti sve aktivnosti.
Teme:
– Inclusion and disability (inkluzija i invalidnost)
– Mediation (medijacija)
– Social and Emotional learning (socialno i emocionalno učenje)
Role plays
Igrat će se uloge sa situacijama inkluzije kako bi učenici osvijestili svoje postupanje, ponašanje i načine rješavanja problema.
Workshop on how to improve our school atmosphere
Radionica s ciljem unaprjeđenja školske atmosfere namijenjena je svim učenicima i učiteljima.
Creativity workshops
Kreativne radionice (pisanje eseja, pjesama, forografije) namijenjene su svim učenicima.
Tema – podupiranje raznolikosti.
Training to be a mediator/assistant workshop
Radionica namijenjena učenicima završne godine osnovnoškolskog obrazovanja s ciljem razvijanja socijalnih vještina, emocionalne inteligencije, empatije i asertivnosti te učenja kako se nositi s zlostavljanjem i vršnjačkim nasiljem.
Revidiranje i pisanje protokola, upitnici i materijali vezani uz inkluziju i koegzistenciju
Za sve učitelje.
Video konferencija
Skype; koordiniranje i evaluacija aktivnosti
Metodologija:
Aktivnim načinom rada i metodologijom fokus će biti na učenicima kako bi se stvorilo sigurno okužje u kojem će učenje, postizanje ciljeva i uspjeha biti lakše. Želimo razviti znatiželju učenika, potaknuti ih na propitkivanje, istraživanje, postizanje dogovora, dati im priliku da traže rješenje kad se suoče s problemom. Cilj nam je osvijestiti proces učenja.
Primjenom aktivne metodologije vježba se emocionalna inteligencija i izgrađuje sigurno okružje. Osim što će se provoditi radionice za medijaciju i emocionalnu inteligenciju, pokrenut će se samosvijest učenika, njihovo samopouzdanje, empatija, aktivno slušanje, asertivnost i upravljanje.
Osnovna ideja je podijeliti znanje, iskustvo i mogućnosti za unaprijeđenje i poboljšanje metoda inkluzije.
Zamišljena je situacija imaginarne inkluzije pakistanske obitelji Malik i njihovih troje djece. U transnacionalnim susretima razgovarat će se o zaključcima, prednostima i nedostacima vezanim uz proces prihvaćanje obitelji Malik, njihove integracije i obrazovnih potreba.
Metodološke smjernice:
- Problemsko učenje: Učenici će dobiti scenarij / problemsku situaciju / izazov, zadatak će im biti analizirati problem i utvrditi akcijski plan za njegovo rješavanje.
To doprinosi razvoju kritičkog mišljenja.
- Timski rad: suradnja i kolaboracija
- Koordinacija i follow up strategije kao međufaze učenja
- Oslanjanje na informatičke znanosti
- Networking među partnerima (Skype, e-Twinning, blog…)
- Uključivanje obitelji i zajednice u implementaciju i diseminaciju aktivnosti
- Diseminacija relevantnih aktivnosti provedenih u naše 4 škole, uključujući mobilnosti
Ciljevi transnacionalnih susreta:
- Teacher training – upoznavanje i primjena aktivne metodologije
- Izmjena iskustva iz prakse inkluzije i koegzistencije
- Dijeljenje planskih aktivnosti provedenih u svakoj zemlji prije mobilnosti, zajedno s evaluacijom i zaključkom vezanim uz njih
- Unaprijeđenje lingvističkih kompetencija engleskog jezika ili drugih jezika
- Dopunjavanje bloga svim informacijama i diseminacijama tijekom mobilnosti
- Upoznavanje s obrazovnim sustavom, školom, zajednicom i kulturom tijekom mobilnosti
- Poticanje suradnje i kolaboracije među učenicima kroz aktivnosti i grupnu dinamiku
Sastanci:
Organizirane su 2 mobilnosti tijekom školske godine koje će trajati 5 radnih dana.
Odredišta:
- Mobilnost (studeni 2017.) C.E.I.P. I, Pedro I, Barbastro (Španjolska)
- Mobilnost (veljača/ožujak 2018.) Saldus Pamatskola, Saldus (Latvija)
- Mobilnost (studeni 2018.) OŠ Jabukovac, Zagreb (Hrvatska)
- Mobilnost (svibanj 2019.) ES Martinez Vargas, Barbastro (Španjolska)
Sudionici:
Svaka mobilnost uključuje 7 učenika i 3 učitelja. Tijekom mobilnosti svi učenici, kao i svi učitelji uključeni u projekt, sudjeluju u aktivnostima.
dodatni materijali