BEHAVE

 

( – kroz bolje okružje do boljeg akademskog i životnog obrazovanja – )

 

Aktivnosti:

Blog BEHAVE

Otvorit će se blog BEHAVE u ime Pakistanske obitelji što će ujedno biti dnevnik projekta.

Logo contest

U natječaju će sudjelovati učenici iz 4 škole. Logo će se koristiti pri diseminaciji projekta na dokumentima, plakatima…

Information leaflet of the project

Letak s infomacijama o projektu potreban je kako bi se učenici, obitelji i zajednica informirali o projektu.

Bit će napisan na engleskom jeziku.

Welcoming activities ‘To know Pakistan’

Aktivnost je namijenjena učiteljima. Podrazumijeva informiranje i kontaktiranje stručnih osoba koje su prihvatile učenike iz te zemlje kako bi se upoznali s njihovom kulturom i obrazovnim sustavom.

I tell you where I come from

Učenici 10 – 13 godina koji su podrijetlom iz neke druge zemlje donose kulturološke predmete te zemlje i pokazuju ih drugim učenicima.

Calendar of Public Holidays and Festivities

Sudjeluju svi učenici. Izradit će se kalendar svih praznika, festivala i drugih dana značajnih u zemljama iz kojih su ti učenici.

Research work about different countries

Učeniici 11 do 13 godina prezentirat će svoje projekte drugima kako bi se proširilo znanje o drugim zemljama i kulturama. Znanje stvara povjerenje i pruža sigurnost.

Debata

Učenici će debatirati u razredu kako bi se uvježbali za debate u kojima će sudjelovati tijekom mobilnosti.

Infographies, presentations and/or multimedia recording

Učenici će ih stvarati tijekom školskih aktivnosti ili za vrijeme mobilnosti. Potrebno je zabilježiti sve aktivnosti.

Teme:

– Inclusion and disability (inkluzija i invalidnost)

– Mediation (medijacija)

– Social and Emotional learning (socialno i emocionalno učenje)

 

Role plays

Igrat će se uloge sa situacijama inkluzije kako bi učenici osvijestili svoje postupanje, ponašanje i načine rješavanja problema.

Workshop on how to improve our school atmosphere

Radionica s ciljem unaprjeđenja školske atmosfere namijenjena je svim učenicima i učiteljima.

 

Creativity workshops

Kreativne radionice (pisanje eseja, pjesama, forografije) namijenjene su svim učenicima.

Tema – podupiranje raznolikosti.

 

Training to be a mediator/assistant workshop

Radionica namijenjena učenicima završne godine osnovnoškolskog obrazovanja s ciljem razvijanja socijalnih vještina, emocionalne inteligencije, empatije i asertivnosti te učenja kako se nositi s zlostavljanjem i vršnjačkim nasiljem.

Revidiranje i pisanje protokola, upitnici i materijali vezani uz inkluziju i koegzistenciju

Za sve učitelje.

Video konferencija

Skype; koordiniranje i evaluacija aktivnosti

 

Metodologija:

Aktivnim načinom rada i metodologijom fokus će biti na učenicima kako bi se stvorilo sigurno okužje u kojem će učenje, postizanje ciljeva i uspjeha biti lakše. Želimo razviti znatiželju učenika, potaknuti ih na propitkivanje, istraživanje, postizanje dogovora, dati im priliku da traže rješenje kad se suoče s problemom. Cilj nam je osvijestiti proces učenja.

Primjenom aktivne metodologije vježba se emocionalna inteligencija i izgrađuje sigurno okružje. Osim što će se provoditi radionice za medijaciju i emocionalnu inteligenciju, pokrenut će se samosvijest učenika, njihovo samopouzdanje, empatija, aktivno slušanje, asertivnost i upravljanje.

Osnovna ideja je podijeliti znanje, iskustvo i mogućnosti za unaprijeđenje i poboljšanje metoda inkluzije.

Zamišljena je situacija imaginarne inkluzije pakistanske obitelji Malik i njihovih troje djece. U transnacionalnim susretima razgovarat će se o zaključcima, prednostima i nedostacima vezanim uz proces prihvaćanje obitelji Malik, njihove integracije i obrazovnih potreba.

Metodološke smjernice:

  • Problemsko učenje: Učenici će dobiti scenarij / problemsku situaciju / izazov, zadatak će im biti analizirati problem i utvrditi akcijski plan za njegovo rješavanje.

To doprinosi razvoju kritičkog mišljenja.

  • Timski rad: suradnja i kolaboracija
  • Koordinacija i follow up strategije kao međufaze učenja
  • Oslanjanje na informatičke znanosti
  • Networking među partnerima (Skype, e-Twinning, blog…)
  • Uključivanje obitelji i zajednice u implementaciju i diseminaciju aktivnosti
  • Diseminacija relevantnih aktivnosti provedenih u naše 4 škole, uključujući mobilnosti

 

Ciljevi transnacionalnih susreta:

  • Teacher training – upoznavanje i primjena aktivne metodologije
  • Izmjena iskustva iz prakse inkluzije i koegzistencije
  • Dijeljenje planskih aktivnosti provedenih u svakoj zemlji prije mobilnosti, zajedno s evaluacijom i zaključkom vezanim uz njih
  • Unaprijeđenje lingvističkih kompetencija engleskog jezika ili drugih jezika
  • Dopunjavanje bloga svim informacijama i diseminacijama tijekom mobilnosti
  • Upoznavanje s obrazovnim sustavom, školom, zajednicom i kulturom tijekom mobilnosti
  • Poticanje suradnje i kolaboracije među učenicima kroz aktivnosti i grupnu dinamiku

 

Sastanci:

Organizirane su 2 mobilnosti tijekom školske godine koje će trajati 5 radnih dana.

Odredišta:

  1. Mobilnost (studeni 2017.) C.E.I.P. I, Pedro I, Barbastro (Španjolska)
  2. Mobilnost (veljača/ožujak 2018.)  Saldus Pamatskola, Saldus (Latvija)
  3. Mobilnost (studeni 2018.) OŠ Jabukovac, Zagreb (Hrvatska)
  4. Mobilnost (svibanj 2019.) ES Martinez Vargas, Barbastro (Španjolska)

 

Sudionici:

Svaka mobilnost uključuje 7 učenika i 3 učitelja. Tijekom mobilnosti svi učenici, kao i svi učitelji uključeni u projekt, sudjeluju u aktivnostima.

dodatni materijali

link

Skip to content